5.12.2017

Boże Narodzenie (16/2017)

na ostatnią chwile ... bo Rogaty odlicza czas nieubłaganie
a ja przecież się zobowiązałam ... no obiecałam sobie

 i wiecie co ... dałam radę!
 





prace zgłaszam na wyzwanie #24 - scrapkowo ---> klik ...
B jak błyszczy się brokatem ... jest też biel, beż i brąz ...
prace zgłaszam na wyzwanie Scrap Shop ---> klik ...

prace dorzucam ... bo już po czasie;)
na wyzwanie "święta na okrągło" - SIERPIEŃ ---> klik ... 


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

12 komentarzy:

  1. Fantastycznie zmediowana praca :) Pieknie się skrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow:)! CUUUDNA praca:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Grudniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca :) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca :) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca jest wspaniała 😍😍😍, cudowna, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sobie teraz przyszłam pooglądać :) niezmiennie jestem pod wrażeniem, bo każda "dorobiona" przez Ciebie kartka jest wypracowana, nie na szybko byle zdążyć i za to podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)